Technical

אני לא מצליחה להתחבר לחשבון שלי. מה עלי לעשות?

וודאי שאת משתמשת באותה כתובת דוא”ל וסיסמה שאיתה נרשמת.
אם אינך זוכרת את הסיסמה לחצי על הכפתור ‘Lost your password‘ בדף הכניסה.
בשלב זה תתבקשי להזין את כתובת הדוא”ל שלך וישלח אליך דוא”ל עם קישור שיאפשר לך ליצור סיסמה חדשה לחשבונך.
אם אחרי זה את עדיין לא מצליחה להיכנס, אנא פני לשירות הלקוחות שלנו.

קוד הקופון לא עובד, מה עלי לעשות?

אם מסיבה כלשהי קוד הקופון לא עובד אנא שימי לב לפרטים הבאים:

  • ניתן להשתמש רק בקוד קופון אחד בכל הזמנה.
  • הקופונים שלנו משתנים בהתאם למבצע/ ההנחה הספציפית וכך גם התנאים וההגבלות של כל אחד מהם. הקופונים עשויים להיות תקפים רק עבור פריטים מסוימים במסגרת זמן מוגבלת.
  • קודים מסוימים יעבדו רק עבור כתובות דוא”ל ספציפיות, לכן וודאי שאת משתמשת באותה הכתובת שרשמת כדי לפתוח את חשבונך אצלנו.

במידה ובדקת את כל הפרטים המצוינים מעל וקוד הקופון שלך עדיין לא עובד אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו וננסה לסייע.

איזה מיילים עלי לצפות לקבל לאחר ביצוע הזמנה?

עם ביצוע ההזמנה דרך האתר ישלח אליך מייל אישור הזמנה.
לאחר דואר זה, כעבור כמה ימים ישלח מייל המעדכן את סטטוס ההזמנה שלך
אם לא קיבלת אף אחד מהמיילים האלה, אנא בדקי את הפרטים הבאים:
1. בדקי את דואר הזבל שלך. הדוא”ל שלך עשוי לסווג את הודעות הדוא”ל שלנו כדואר זבל.
2. בדקי את כתובת הדוא”ל שהזנת במעמד ההזמנה.
3. וודאי שהקלדת את כתובת הדוא”ל הנכונה כאשר נרשמת אלינו. פשוט היכנסי לחשבונך כדי לבדוק זאת.
4. אם עדיין נתקלת בבעיה, אנא צרי איתנו קשר ונשמח לסייע


Didn't find what you were looking for?